12+1 den selamlar kızlar .
Dün ikili tarama yaptırdık iki kutu ilaç verdi biri d vitamini diğeri de demir eksikliği için
Demiri sabah aç karnına süt ve süt ürünleriyle tüketelim dediler
D vitamini aklımı karıştırdı 50.000 lük verdi haftada bir kez içilecek dedi gebelikte D vitamini uygun mu değil mi bilmiyorum