1993_nagi 19 hafta olduk bugün, bebegımınn hareketlerini çok nadir hissediyorum. 2. Gebelıgım. Benım gibi olan var mı
tortillam_ 1993_nagi o haftalarda bende yeni yeni hissediyordum. Bağırsak hareketi sandım hatta. 21+5 im daha net 10 gündür. Benimde 2. gebelik. Tekmeden çok içimde gıdıklanma oluyor elimi koyunca tekmesini hissediyorum ama
1993_nagi tortillam_ yani 1 gün olursa 2 gün yok. 7.5 cm büyüklüğünde miyomum var. O yüzden korkuyorum biraz
tortillam_ 1993_nagi dun gece vardı suan yok benimde hareket. Çikolata yedim hala hissedemedim. Birazdan kahvaltı yapacağım hissederim inşallah. Ben doyduktan sonra hareket etmeye başlıyor. Benimde hamile olduğumu öğrenince 5 cm miyom mu kist mi ne vardı sormayı da unuttum bayadir risk mı oluşturuyor
limaalizada 1993_nagi ben 18 haftadan itibaren hissetmeye başladım şu an 19+5 haftalık olduk. Bir gün çok fazla hissediyorum sonra 3 gün hiss etmiyorum bazen günde 1 defa çok kısa süreliğine hissediyorum. İnternette araştırdım normalmiş☺️