gizemb0 Kızlar merhaba bir hafta önce doğum yaptım göğüs uçlarım biraz acımaya başladı gümüş kapak almayı düşünüyorum ebebek‘te iki tür gümüş kapak var biri 999 ayar biri 925 ayar. Aralarında nasıl bir fark var hangisini almalıyım
baltuntas gizemb0 normalde gümüş ayarı 925 ayar diğer hakkında bilgim yok, ben gümüş kapaklardan çok memnun kalmıştım
elaefem gizemb0 999 olan tamamem gümüş demek.valla benim kurtarıcım olmuştu hiç göğüs yarası acısı çekmedim bu kapaklar sayesinde bi günde iyileştirmişti.gerçekten bana mucize gibi olmuştu.herkese tavsiye ederim krem felan hiç kullanmadım yıkamak felan gerekiyor en kolayı gümüş kapak
sudeli4 gizemb0 ben ilk gebelikte gümüş kapak almadım hiç de ihtiyaç duymadım açıkçası. Göğüs kalkanı almıştım hem damla Damla sütüm birikti hem uçlar kurumadı hiç yara sorunu yaşamadım. Yatarken kalkan kullanmadım bebeği emzirdikten sonra lansinoh sürdüm yattım mesela
Ozgebtn gizemb0 ben ilk doğumumdan sonra sadece gümüş kapak kullandım krem falan kullanmamıştım hiç göğüs pedi de kullanmıştım ilk bir iki hafta yinede bir miktar hassaslaşıyor göğüs ucu ama sonra alışıyor hiç acımıyor benim öyle olmuştu yani
gizemb0 baltuntas Öyle mi nasıl kullanmalıyız bazıları krem sürmeyin hava almaz diyor bazıları sadece gümüş kapak koyun kremsiz diyor
maysavebulutt gizemb0 ben birinci gebeliğimden sonra gümüş kapak kullanmıştım şuan göğüs kalkanı düşünüyorum . Gümüş kapaklar sabit durmayabiliyor bazen kayıyor filan
baltuntas gizemb0 kremsiz sadece kapak olarak kullandım emzirirken çıkarken diğer türlü hep göğsümdeydi zaten belli süre sonra ihtiyaç kalmıyor 1 ay sonra alışmış olunur
leblebi_ gizemb0 gümüş kapak kullanırken krem sürülmez doktorum demişti kapağada gerek yok hametan kullan demişti
gizemb0 maysavebulutt Bende su an göğüs kalkanı kullanıyorum ama o daha çok iç çamaşır değmesin ya da süt akmasın diye işe yarıyor. Gümüş kapak yaraya iyi geliyor diyorlar
Cerenak gizemb0 benim 925 ayar olan e bebekten almıştım. Ama hayatımı kurtardı diyebilirim. Ben lansilohun balmıni sürüp kapatıyordum hemen yatistiriyordu.
ikiemanetinannesi Çok faydasını gördüm .mastit olmuştum uçlar fena yara olmuştu . Hem krem sürüp hem gümüşleri koydum . Allah onu çıkarandan razı olsun hayatımı kurtarmıştı o dönem
gizemb0 leblebi_ Yani şu an ben göğüs kalkanı kullanıyorum hep göğüs ucu çamaşıra değmiyor hemde akan süt kalkana birikiyor iç çamaşır kirlenmiyor ama gümüş kapakta yarayı cok cabuk geçiriyor diyorlar kremsiz vs zaten kullanılmalı bence
gizemb0 elaefem Hicbir sey gerekmeden sadece gümüş kapak kapatıp geçiriyorsa gercekten mucizevidir ya
babyonn Doktorum almaya gerek yok dedi ama memnun kalan da çok kafam karıştı. Krem aldım ben lansinoh o da kapakla sürülmüyor galiba