aysenur471 bu dönemde belirti hissetmeniz biraz erken. Psikolojik olarak belirti hissediyor olabilirsiniz ama şu anda daha çok bel ağrısı, göğüs ucu ağrısı gibi olabilir diye düşünüyorum. Çünkü genelde herkes gebeliğini regl zamanında öğrenir. O yüzden belirtiler beş hafta itibariyle başlar sık olarak. Siz dinlenin kendinizi yormayın belirtiler zaten sıklaşacaktır yakın zamanda