simavi Kızlar merhaba üsttekini 8 dpo alttakini 9 dpo yaptım acaba çizgi mi kuruma çizgisi mi anlamadım ne düşünüyorsunuz yarın tekrar yapıcam koyulaşırsa kan vermeyi düşünüyorum geçen de böyle silik çıkmıştı ama negatifti https://hizliresim.com/bnn130q
Mrsfly simavi bende bugün predictor early yaptım dop 10 benimde silik. Sanırım koyulaşmasını beklicez
simavi merveakarrrr evrt ben de çok hafif gördüm ama yoktur yaa falan diyorum içimden niyeyse yarın sabah tekrar yapıcam koyu görürsem pembe vs kan vermeyi düşünüyorum
simavi Mrsfly benim beklenen adet tarihi 21 mayıs yarın tekrar test yapıp bakacağım koyulaşmış mı belirgin çizgi var mı diye
simavi Esma006 canım dpo 10 yarın predictorla yapcam da hiç çizgi çıkmazsa daha yapmıyım adeti mi bekliyimmsence