Yvhbb bende öyleydim bir arkadaş bana bayat çaya ılık olacak 3 çay kaşığı tuz at karıştır gargara yap dedi gerçekten iyi geldi gördüğüm yere yazıyorum yapın mutlaka diş ağrısı çekmek çok kötü hamile iken birde benim yüzüm şişti üç gün ağlıyordum acısından dün söyledi bugün iyiyim şükür