Sağlıkla kucağınıza alırsınız umarımmm, ben ay olarak son adet tarihinden başlayıp öteki ayın aynı günü olacak şekilde hesaplıyorum. Yoksa hafta hesabına göre çok karışıyor bence 🥺mesela şuan 26 hafta bitti, 6 aylık diyorum soranlara. Zaten doğuma kalan güne baktığımda da 3 ay görünüyor, sanırım doğru hesaplamış oluyorum böyle 😌😌