25+3teyiz hareketleri biraz hafif ve silik hissediyorum sanki, 1-2 hafta önce bazen arada sert tekme denk geliyordu şimdi daha çok pıt pıt gibi oluyor, pozisyon değiştirdigi için midir acaba? Bir de plesantam ön tarafta ondan da olabilir ama yine de hafta ilerledikçe daha güçlü hissetmeyi beklemiştim 🥲🥲