beeyzax Kızlar 34 haftalık hamileyim bebiş 2.400 gr 47 cm Doktorum iyi diyo ama çevrem çok zayıf diyor sizde durumlar nasıl
Zeyneplemutluluk beeyzax gayet iyi canım zayıf falan değil. İlk kızımı 39+2 de 2560 gr doğurdum. Bunda 26 haftalıkken 1060 gr demişti henüz gitmedim doktora 29 haftalığım
Havin49_ beeyzax ben 31 haftalık doğum yaptım 2 kg du doktor 33 e göre kilosu dedi bence sizinki hatta kilolu
Ayseguls_baby beeyzax kızım 36+0 da 2570 kg doğdu. Şimdi 5,5 aylık gayet sağlıklı. Kilosu gayet iyi bebeğinizin
bebekuffgbkm Zeyneplemutluluk masllah 25 ghafta726 dedi doktor sunan 26 w3 kilosu bilmiyorum nasıl besleniyorsunuz BN ne yese kilo alirim
ebrudemirel00 Hayır zayıf değil, kilosu tam ideal. Ayrıca çevreye bakarsanız herkes doktor olmuş. Siz kendi doktorunuzun dediğine bakın. Maşallah diyelim 🙏🏼
minecikk nesliily benimde 26+4 te doktor bir kiloya yaklaşmış dedi ama ekranda sanki 815 gram yazıyordu 🫠🫠 arada 200 gram fark var doktor bey diyemedim yanlış görmüşümdür diye boyu da 35 cm dedi
cemile69 beeyzax 36 haftalık 2600 dedi doktorum normal olduğunu söyledi. Benim de çevrem zayıf diyor her şeye yorumları var
beautiful_ beeyzax oğluşum şuan 4,5 yaşında 38 ile hamile kaldım 51 ile doğuma gittim Ama şuan ikinci gebeliğim çok aşırı kilo aldım 🤦🏻♀️
elaefem beeyzax çevre ne biliyormuş acaba anne karnındaki bebeğin kilosunu.siz de niye etrafa söylüyorsunuz ki cnm bazı şeyler gizli kalmalı daha doğmamış anne karnındaki bebeğin bşyi çok paylaşılmamalı etrafla.hani bi iki yakınına söylediniz diyelim herkese söylenmemeli.söylenince de böyle ağzı olan konuşur
almina__ Aynıhafta aynı kilo normal ve daha fazla aslında 200 gram falan Az diyenler bok yesin boş boş anlamadan konuşan çok benim karın küçük mesela bana da çocuğun mi neler neler diyorlar mal çok çidden ağzına iki tane vurasım geliyor böyle insanların
umransag beeyzax biz de 25 haftalık olduk haftaya kontrolüm var çok merak ediyorum sağlığı nasıl kaç kilo oldu