mmdli canım rubellayi bilmiyorum bilgim yok ama rahim agzi kisaliginda yatmak gerekiyor benim 20.ci haftada 10mm ile acil serklaj yapıldı aşırı kısalmış normalde 35 yada 40larda olmasi gerekiyormusmus yatıyorum surekli simdi 25teyiz sukur insallah 30 hafta fazlasını bizde görürüz sag salim vaktinde kavuşurum bebeme 🤲 yat bence hic riske atma rabbim hepimize ferahlik versin insallah buyutebilmeyi nasip etsin yavrularımızı 🤲