haticecankut kızlar hamile değilim ve en son 8martta oldum regli tarlusal vs kullanmama rağmen hala olmadım çok strese girdim… Pcos var bende (yeni adıyla pmoss) soğan suyu içtim kekik suyu içtim olmadım 3 yıldır bebek istiyoruz
Asill01 haticecankut bu ay mevsimsel geçiş sebebiyle herkeste aynı sorun war galiba bende pcos fln yok adetim 4gün gecti gebelik yok hatta bi olsam transfer için tedavim başlayacak olamıyorm tarlusal bittikten sonra 10gün içinde olmalısın canm regl olsak bi dert olmasak bi dert ya walla her ay bişi çıkıo
anneyim01 haticecankut Canım Bende pcosum ve Mevsimsel geçişten galiba Bende aynen gec olmaya başladım 30,35 arası olrken 45,48 arası olmaya başladım . Geçiktrmemk için BAL ile ÇÖREKOTU karıştrıp yedim mi sökyor 1,2 güne Tavsiye ederim .
Mucizemmmmm_ haticecankut maydanozu kaynat iç canım olmazsa zencefil ve bal birer tatlı kaşığı sıcak suya koy iç bende senin gibiydim hemen söküldü
Asill01 haticecankut stres yapıyoruz fazlasıyla hayatımızda yeri warken bide regl stresi gelio gebelik olacaksa olsun olmayacaksa gelsin artk walla doğru diyorsun yorulduk hayatımda 28günğ geçmeyen regl tarihi 3 yıldır tüp bebekti aşılamaydı bütün dengem bozuldu Rabbim kolaylaştırsın inşallah hepimizin imtihanını