Mrsfly yaren124 yaa :) daha var adetime 20 sinde biraz fazla bulantım vs olunca bikaç gündür test yapayım dedim
aslhannnn Çok hafif şekilde var evet ama siz kan tahlili vererek netleştirin bence hayırlısı olsun çok yeni gibi görünüyor
Mrsfly aslhannnn ya cok aşırı ince olduğu için tam emin olamadım belkide pazartesini beklemek daha mantıklı kan için
aslhannnn Mrsfly benimde böyle idi sonra bir test daha yaptım oda öyle çıktı bir test daha yaptım peşine oda öyle çıktı heralde üç test bozuk değil dedim kan verdim 137 ile öğrendim çok erken oluyor heralde 3 haftalık falan oluyor böyle olunca galiba
Mrsfly aslhannnn ya aslında 137 de böle cıkmaması lazım bu testler 10-20 mlu hassasiyetinde ama artık güven olmuyor sanırım bende pazartesi kan versem cok ii olur. Tebrik ederim bu arada
merve3531 aslhannnn şu birşey sorucam bende bu şekilde hatta daha silik öğrendim de siz 137 çikti demişsinz benim 18 çıktı çok düşük ne kadarlık oluyor acaba
merve3531 Mrsfly ay hayırlı olsun inşallah benimde dün 18 çıktı da sizin de 10 muş doktor ne dedi bu konuda çok düşük ya rakamlar
hosgeldinbebekkk Mrsfly oğlumu 30 betayla öğrendim ben de adetten bi hafta kadar önce .Ama aynı değerle kimyasal gebeliklerim de oldu hiç takılmayın sayılara bi 2 güne artış bakın sonra kese görmeye gidersiniz
aslhannnn merve3531 5 ve üzeri gebelik sayılıyor önemli olan 2 günde bir iki katına çıkması pazartesi kan verin birdaha yükselmesine bakın
Mrsfly merve3531 doktorla henüz konuşmadım ama 2 güne bir en az 60% artış olması gerekiyor yani pazartesi tekrar test vereceğim. Aminnnn sizindee