ballim_dunya Dün kese görmek için gittiğimde 7 tüp kan verdim neden veriliyor? Değerlerime mi bakılacak sizde verdiniz mi ? 5 haftalığım daha
bsrelif ballim_dunya valla beni kan tutuyor o yüzden bakmıyorum artık tüplere de değerlere bakılmak için verdiğim oldu baya. Zaten azar azar alıyorlar hemencecik hallediyor hemşireler sağolsunlar
aslhannnn Bende 5+3 daha yeni keseye gittigimde 4+3 falandı görünmedi sonra birdaha beta aldı başka birsey almadı ondada yükselme vardı zaten