Sukriyecanli benim bebeğimin de boynunda 2 tur kordon var , kordondan dolayı kanala yerleşemiyor ve kalp atışları düşüyor. Ama sıkıntı olacak kadar değil.. yarın kontrolüm var , duruma göre sezaryene gün verilecek . Çok merak ettim bugün gittiniz mi doktora Ne yapıldı acaba ?