btl0707 32 haftalık hamileyim bebeğin kilosu 3 hafta önde gidiyormuş daha önce 2 doğum normal yaptım bi sıkıntı olmamıştı ama bunda çok korkuyorum başına gelenler var mı nasıl yol aldınız
Beyza-mkl22 btl0707 benim bebeğim de öyleydi hatta suyuda fazlaydı bir ara,. şekerim de yoktu, son haftalarda dengledi, inşaallah sizinki de öyle olur, hem belki de iri bebektir
btl0707 Beyza-mkl22 ilk iki doğumda hiç böyle birşey yaşamamıştım normal olmuştu bunda çok korkuyorum ya birşey olursa
ece00008 btl0707 aynı şekilde benim de 33. Haftada 2850 gram çıktı dr büyüm bir bebek olduğunu ve normal doğumun zorlayabileceğini söyledi. Eğer 37-38. Haftada sancın gelir ve bebek de 3600 civarı olursa normal doğum deneriz ama aksi halde sezeryan önereceğim dedi
Havin49_ btl0707 dediğinize göre iri sma ultrason yanılma payı çok yüksek bana 4 kg geçmiş dendi 3600 soğdu
ikiemanetinannesi 32+4haftalıkken 2106 geldi kilosu bdp 35 hc 34 hafta dendi. Dün başka hastanenin aciline gittim bebek hareketlerini hissetmedim dşye. 33+0 2242 kilo haftasıyla uyumlu dendi… yani demem o ki cihazlarda yanılma payı var bir de bebeğin o anki pozisyonu da önemli. Siz evde şeker takibi yapıp karbonhidratı azalmayı deneyin 2 saatte bir öğün alın 3 ana 4 ara öğün şeklinde bol su ve yürüyüşle destekleyin. Belki de sadece iri bebektir. İlk gebeliğimde oğlum 34 haftalıkken. 2850 kiloydu mesela arkadaşım 39 da o kiloda doğum yaptı
btl0707 ikiemanetinannesi iki farklı doktora gittim ikisi de beni tedirgin etti şu an o kadar çok korkuyorum ki sonuç noolacak bilmiyorum
eminemirr btl0707 benimde 32de 2400 gr çıktı 2 hafta önde dedi yarın 34 hafta bakalım kaç çıkacak merak ediyorum şeker yok bende doktor kiloya takılma haftasına bakalım dedi böyle giderse 37. Haftada doğum planladı
Havin49_ btl0707 daha iyi işte doğurganlık oldukça rahim daha çok çabuk hazır hissettiği için doğum bile çok sürmüyor ben ikinciyi sezeryan yaptım onun için bilmiyorum
es1617 btl0707 bende 30+4 ama bügün doktor 33 söylüyordu hep önde yani bir aydır böyle durum gebelik şekeri çıktı dikkat etmem gerek bu gidişle giderse insülün başlıyacak bende aynı durumdayım
dgngr btl0707 benim de 2,5 hafta falan önde. Şeker yüklemem temiz çıktı. 33 haftalık 2600 gram çıktı. Ben seviniyorum daha
btl0707 dgngr tedirgin yaklaşınca doktorlar beni de tedirgin etti ilk iki doğumum normal olmasına rağmen buna riske atılmamalı çok önde gidiyor dediler