22 günlük bebemde pişik oluşmaya başladı. İlk başlarda bezden olabileceğini düşündüm Prima kullanıyordum Molfix’e geçtim ama bugün görüyorum ki pişik çoğalmaya başlamış
Pamukla siliyorum ama sanırım bebeğimi sarılık kaynaklı saatte bir emziriyorum her emzirme sonrası tuvaletini yapıyor anında temizliyorum ama yine de olmuş?
Ücreti umrumda değil valla beni pişikten bu marka bez kurtardı diyebileceğiniz bez var mı