gamzeli04_ tugbatugbat bende öyleydim hiç belli olmuyordu minyon doğdu benim sizin de öyle olabilir kilosu kaç
nursenasu27 tugbatugbat şükür et canım bence bebeğin sağlıklı ise hiç problem etme ne güzel işte doğumdan sonra hemen zayıflayabilirsin ben hâlâ 74 kg kaldım bişe de yemiyorum doğru düzgün ama veremiyorum da çok üzülüyorum bu duruma artık
miracsevim tugbatugbat bebeğin boyu kilosu iyiyse ne mutlu sana :) bazısının haddindennfazla büyük bazısının hiç yok takılma onlara
gamzeli04_ Merveee277 tugbatugbat sağlıklı ise kiloya çok takılma sende zayıf mişsin benim de 29 hafta da o civardaydi 2,600 kg doğdu