omerkkubra İki gün suni sancıyla çekiyorum hastanede çok şükür sonunda doğdu güneşim darısı hepinizin inşallah
Gamzeee__ omerkkubra canım hayırlı olsun bebeğin cuma bizede verilecek suni umarım hemen olur ilk doğum mu sizin. 💙
Gamzeee__ omerkkubra Bizimde 2. 37 Olcaz insaAllah hızlı bir şekilde geçer sorunlarım çok Sağlık mecburi alma Taraftarı umarım suni ile hallolur sezeryana gerek kalmaz sağlıkla büyüt evladını hayırlı olsun canım