Kızlar çok uzun zamandır sigara kullanıyorum ve hamile olduğumu 5. Haftada öğrendim ve birden bire bırakmak zorunda kaldım. Doktorum stres daha çok etkiler bebeği çok zorlanırsan 1-2 dal içebilirsin diyor ama endişelenip içemiyorum. Sizde durumlar nasıl