Arkadaşlar merhaba ben 28 haftalık hamileyim ve hipertansiyonum var Alfamet ve coraspin kullanıyorum. Ama doğum başladığında tansiyonum çıkar mı diye korkuyorum ? Vajinal doğum istiyorum ama çevremden hep tansiyon yüzünden olmaz sezeryan olur diyorlar. Tansiyonu olup doğum yapmış birileri yada bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?