nafiye66 Çiçeğim sıkıntı yapma o zaman kür yapma gebelik deniyorsan Allah korusun bilemeden hamile kalırsın bu kürler düşüğe vs bebeğe zarar verir benim fikriimi soracak olursan gebelik düşünen ve deneten biri varsa kür yapması çok riskli, sen dengeli beslen folik asitini kullan zaten ilk çocuğun olmuş yani bir sıkıntın yok demek ki bunun için zamanı var 🌸