bende de 28-29 civarı başladı, doktorum kolestaz şüphesi ile testleri yaptı bişey çıkmadı. Dermatologa gittim Zyrtec ve birkaç losyon kullanıyorum. İlacı biraz bile geciktirsem tekrar kaşıntı atağı yaşıyorum. Puppp dedi bana teşhis olarak. Doğumda aniden geçiyormuş