25255 benim o zamanlar başladı ağrım 37.haftada açılma başladı dediler 1 cm ama açılma olduğu gibi kaldı devam etmedi ben baya ağrı çektim ama sonra 38 haftanın sonuna yakın kaynanamlardaydım ansızın böyle sanki iç çamaşırıma yarım bardak su döküldü bende gittim lavaboda baktım akıntıyla karışık olunca su olduğunu düşünmedim 39+1 de değişik ağrılarım oldu adet ağrısı da değil çok şiddetli de değil uyandım o sancı vardı hatta eşime dedim bugün değişik bir ağrı var diye önemsemedi çünkü 36 dan beri sürekli sancı için gidiyordum bişey olmadan geliyorduk bende o akşam kaynanamlara yine gittim eşimle orda görümceme söyledim ben bugün hafif ama değişik ağrı çekiyorum dedim normal dedi uyudum sabah uyandım (39+2) bayram arefesi bende dedim evi falan toplayım sonra regl ağrısı sık sık girmeye başladı bende baktım nişan gelmiş sancıların düzene girmesini bekledim bana göre düzensiz ama sık sıktı sonra akşam dedim acile gidip bakayım yarın bayram belki doktor bulamam içim rahat etsin temizliğim bitti gittim bana halen 1 cm açılma olduğunu söyledi bebeğin suyu azalmış meğer o gelen suymuş ve sancılarım düzenliymiş direk yatış verdiler bana dediler bayram günü öğlene kadar doğum yaparsın sancılarım çok yüksek ama açılma devam etmiyor yüksek sancılarım olduğu için suni sancı da veremediler zararlı olur diye vücudum kaldırmaz diye böyle uzun sürünce bayram günü akşama doğru suni sancı verdiler bayramdan 1 gün sonra gece 3 e kadar 6 cm oldu artık o kadar sancı aralığı kısaydı ki 1 dkdan az ama çok şiddetliydi 6 cme kadar geldim sonra bazı sıkıntılar oluştu sezaryen oldum ama bebek hareketleri de çok önemli canım onları takip et