aysl06 merhaba arkadaşlar bi kızım var 3 yaşına girecek şu an hamileyim 10 haftalık ama eşimle aramızda rh uyuşmazlığı var doğumdan sonra iğne de yapıldı ama bir yanım çok korkuyor bişey olursa diye bu durumu yaşayan doğum yapan var mı
gizemm65 aysl06 korkmana gerektirecek bir durum yok canım iğne yapılmış zaten 28. haftada da yapılır Allahın izniyle
yigitinannesi34 Merhaba bildiğim kadarı ile tekrar 28. Hafta da kan uyuşmazlığı için iğne olmanız gerekiyor benim de şuan 2. Gebeliğim 36 . Haftadayım. Bir sıkıntı yok çok şükür, siz doktorunuza bir danışın yine de, ben de ilk doğumum hemen ardından iğne olmuştum
Sehrban06 Doğumdan sonra da vuruyorlar halime iken de vuruyorlar benimde eşimle uyuşmazlık var 4. Gebeliğim bir sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle olmaması için iğne vuruyorlar
aysl06 Sehrban06 inşallah ilk kızımda çok kötü hamilelik yaşadım çok şeyler söylediler çok sükür sağlıklı yine aynı şeyleri yaşamaltan korkuyorum kanamam çok olmuştu ilk hamileliğimde her kanamada uyuşmazlık iğnesi oldum bide 28. haftada olmuştum doğumdan somrada oldum kızım eşimin kan grubunu aldığı içinmiş inşallah her şey güzel geçer
Sehrban06 Benim çocuklarımda eşimin kan grubunu aldı ama bir sıkıntı yaşamadım inşallah yaşamazsnz rabbim göstermesin
aysl06 Sehrban06 amin inşallah ya bişey olduğundan değilde ben çok korkuyorum bilmiyorum çok fazla takıntılıyım