ayso5 aysaylz Allah erkenden kavuştursun üzülmeyin sutunuz kesilmesin bende 9 gün bırakmıştım geçiyor gidiyor Allah beterinden sakınsın solunumu düzelince alirsiniz kucağınıza inşallah
newmom10 tugce4545 merhaba ne kadar erken doğurdunuz? Kaç kgdı? Bende erken doğum yapacağım da doktor muhtemelen kuveze girer dedi merak ediyorum ne kadar kalır acaba diye?
tugce4545 newmom10 34+ 6 da doğdu 2690 doğdu tabi doğunca hemen kg kaybetti sonra kaybettiği kg geri almaya başladı doğduğunda solum sıkıntısı vardı ilk iki gün emzirme yapmadılar serumla beslendi 2 günün sonunda emzirmeye başladım sonra solum sıkıntısı geçti doktor herşey yolunda böyle giderse 2 .ci kademeye gerek yok dedi sadece kg almasını beklicez ve öyle taburcu olacak dedi hastaneden çıkış kg ise 2540 la taburcu etti doktor
newmom10 swwlnur bebiş 2-3 haftadır kilo olarak artmıyor pek. Doktor da erken almamız gerekiyor dedi.
newmom10 tugce4545 maşallah bundan sonra hep sağlıklı uzun ömürlü hayırlı evlat olsun inşallah, benim ultrasonda 2150 gram görünüyor daha sizden haftası fazla olmasına rağmen baya küçük :( inşallah bende sağlıkla alırım kucağıma
tugce4545 newmom10 amin inşallah hepimizin evladına uzun ömürler versin Allah’ım Ultrasonda yanılma payı oluyor belki kg su vardır ama eksik görünüyordur karamsar düşünmeyin kg alımı mi durmuş acaba yoksa az az mı alıyor
tugce4545 newmom10 ve ayrıca korkmayın hemen toparlıyorlar kendini bnmkinin kg su o kadar olmasına rağmen elim kadar bişeydi ben bunu nasıl büyütcem diyordum bakamam diye çok korkmuştum şuan maşallah çok iyi toparladı cuma gün tam 1 aylık olacak