Helenaaa Kızlar kutunun üzerinde sabah akşam 1 tane yazdığı için 1 tane sabah 12 saat sonra ise 2. Demir ilacını içtim ama doktorun verdiği reçetede sadece günde 1 tane yazıyor yani yanlışlıkla 2 tane içmiş oldum sorun olur mu ya of panik yaptım
gl12cn34 Helenaaa benimde kutunun üstünde sabah akşam 1 tane yazıyor ve bende o şekilde kullanıyorum 2 haftadır 🤦🏼♀️
haticedn Helenaaa Helenaaa birsey sorabilirmiyim 17+4 um d vitamini kullaniyodum demir ilacida yazildi bugün ekstra folik asit de kullaniyodum hamileligimin basindan beri elenatal 1 kullandim 2 ye gecmistim simdi d vitamini demir ilaci ve folik asit oldu sizlerde boyle mi kullaniyosunuz yoksa birini bırakmam mi gerekiyor
Helenaaa gl12cn34 Eczacı arkadaşıma yazmıştım az önce cevap verdi sorun olmayacağını söyledi rahatlıkla uyuyabilirim şimdi🤣🤣
regaipmucizem haticedn d vitamini demir ilacı birde multivitamin kullanıyorum kramplardan dolayı da magnezyum