Şuan bi duygu topuyum kızlar 🥲
3 haftalıkken öğrendiğim bebeğim şuan 19 haftalık oldu bile hatta artık hareketlerini dışardan bile görebiliyorum ufak ufak 🥹
Zaman hem çok çabuk geçsin isteyip hem de bu zamanları özleyecek olmak çok garip bir his
Bu zamana kadar hamile olduğumu doğru düzgün hissetmezken bi anda hareketlerini hissetmeye başlayınca her şey bi anda değişti sanki içimde bi can var beni pıtır pıtır tekmeleyen, kalbim artık ikiye bölündü 🥲💗 Ne güzel bi duyguymuş annelik bir de kucağıma alınca ah düşünemiyorum şuan hissettiklerimi yazsam buraya sığdıramam asla size bi içimi dökeyim dedim hepinize iyi geceler güzel anneler 💗
(Bu arada ben şuan kaç aylık oluyorum en çok kafamı karıştıran durum 😝)