Semilk05 Kızlar gece uyurken bacaklarımın ağrısına kalkıyorum gündüz hiç bişi yok. Bugün akşama doğru uyuya kalmışım yine bacak ağrısına kalktım ilk gebelikte böle vişi yoktu neyden olur nasıl geçer yardım lütfen ağlıcammmm sızım sızım sızlıyor ya 😭😭
2023z Semilk05 merhaba kızıma hamileyken bende öyleydim. Bir dokptrunuza danışın öagnezyum veriyorlarmış geçiriyormuş sanırım. Ama doktora danışın lütfen kendiniz alıp kullanmayın
gzmnrhal Semilk05 Dizinden aşagı özeliklle topuklarını iyice ovalayarak ayak altına masaj yaptir yatmadan eşine çok fayda ediyor 2 -3 gün dene görürsün faydasıni .
buketdeniz19 Semilk05 canım benimde belimden vuran bir ağrı var sağ bacağıma gece oluyor magnezyum eksikliğindenmiş doktoruna bir sor istersen belki magnezyum verir sana da
orhismommmmmm Semilk05 magnezyumu bir gün aksatsam ölüyorum kramptan bacak ağrısından içinde aşka ağrımıyor doktoruna söyle hemen başlasın
2023z Semilk05 bir kez bırakınca bile ağrı oluyormuş geçen bir arkadaş yazmıştı buraya doktorunuz yazdıysa lütfen düzenli kullanın. Ben çok ağrı çektim 2 ayım uykusuz geçti ilk hamilelik tecrübesizlik magnezyum yazıyormuş doktorlar benim doktorum gerek yok demişti..
Semilk05 2023z ya ilk hamileliğimde hiç kullanmadık böle şeyler yaşamadık bunda kullanıyorum yine var ama düzensiz kullandım bugünden itibaren çok dikkat edicem
Nur_budak Semilk05 huzursuz bacak sendromu olmasın o brnde de vardı hamileikte gündüz bişey yok gece yatağa girince asla uyuyamiyordum sürekli bacaklarımı hareket ettirme istegi oluyordu sabah uykuya dalabiliyordum çok kötüydü 😑
sarilale123 Semilk05 doktorunuza anlatın magnezyum takviyesi verir. Bende de aynı durum var magnezyum içince rahatlıyorum
sirius8 Semilk05 magnimore plus magnezyum ama saşe olanı . Gece yatmadan suya karıştırıp iç faydasını göreceksin aynı markanın hap olanı etki etmedi saşe olan bi harika
Semilk05 sirius8 bende Erbatab kullanıyorum normalde hamile değilken de kullanırdım Fibromiyalji var diye
yagmurandrmk Semilk05 magnezyum veriyorlar ama bir faydası olur mu bilmem hamileliğimde her gece ilk 3 ve son 3 ay çektim sol bacak dizden aşağısı ayak altlarıma masaj yaptırıyordum eşime sıkıp sıkıp bırakıyordu kendiniz yapınca çok rahatlatmaz ama eşiniz yapınca rahatlarsınız Allah’ın izniyle doğum yaptım 3. Aya girdik ama hala yaşıyorum ben arada ayağımı zorladıkça 🥲