Merhabalar 35 haftalık ikiz gebeyim tek beşiğimiz kaldı çok kararsız kaldık büyük park beşik alıp ikisini yan yana mı yatırsak, yoksa iki ayrı ufak anne yanı mı alsak birde chicco nun ikiz anne yanı var gören bilen vardır onada 20 bin vermek çok mantıksız geliyor. Forumda ikiz anneleri tecrübelerini paylaşırsa çok mutlu olurum 🙏🏼🙏🏼🫶🏼