Tecrübeli anneler calpol kulanıyoruz sekiz saatte verin dedi doktor ama ben 6 saatte veriyorum cunku dusmüyor malesef iki gecedir perişan oldum paronax s fitil kullanan oldumu bebeklerine acaba doktora gitsem yazarmı aynı sey ama uykulu ilac icirmem çok zor ateşle nasıl mücadele etmem gerekiyor bilmiyorumda tahlil falan yapmadı bogazına baktı antibiyotik verdi ama kulanma hemen dedi çok kotu durumda degil dedi