Son 10 gündür yapmadığı idrar testi kalmadı dün de yaptım hepsi negatif fakat bugün yine bir yapayım dedim hayalet bir çizgi var kan verdim hemen 18 çıktı beta çok düşük bilemedim daha önce de 30 la falan öğrendim sağlıksız bir gebelik yaşadım şuan sevinsem mi erken mi bilmiyorum