blnmyld Kızlar, Deodorant ve parfümsüz yapamıyorum sanki kendime kokuyormuş gibi geliyorum ya siz de kullanıyor musunuz bir zararı var mı bebeğe
NilVibe blnmyld ilk 6 ay kışa denk geldiği için hiç kullanmadım ama şimdi dışarıya çıkacağım her gün kullanıyorum evdeyken kullanmıyorum
blnmyld NilVibe Bende aynı son zamanlarda sıcaklar olduğu için maalesef ki daha çok kullanmaya başladım