Benbetus 8 haftalık hamileyim iki hafta oldu hamile olduğumu öğreneli.. bebeğimi sağ tarafta sanki duvara yaslanmış da duruyormuş gibi hissediyorum. İlk hamileliğim. Böyle mi hissediliyor? 🙈🙈🤰🏻
Benbetus Benbetus dün doktora gttim sonunda .. sağ tarafta hissettiğim şey idrar torbammış🤭 çok güldüm 🤭 bebeğim de sağlıklıymış Allaha şükür
Mi1007 Benbetus canım 17. Hafta kelebek çırpınışı gbi 22. Hafta tekme olarak hissetmeye başlıyosun. O haftalarda imkansız yani. İlk gebelikse
Benbetus Hilal1234 7sinde doktor kontrolüm. Henüz gitmedim doktora. Meraktan çatlamak üzereyim. Mide bulantılarım yeni yeni başladı , kursak kaynamaları ve mide yanmaları. Bilemedimm🤦🏻♀️
Hilal1234 Benbetus icini ferah tut. Olmasa hastaneye git ? Aynen benimde yeni yeni basliyor migde bulantilari migde yanmalari fln 😒
Benbetus Hilal1234 çok şükür o yok, Eylül başında bir düşük yapmıştım, o da 7 haftalıktı. Acayip sancım olmuştu ve kanamam olmuştu. Bunda çok şükür öyle şeyler yaşamadım. Şimdilik br sorunum yok, sadece bana kendini hissettiriyor ordan🤗
Ayselcnt Bende tam diyecektim bebek olması mümkün değil.. 😁 8. haftada daha çok çok minnak oluyor.. neyse doktor cevaplamış doğrusunu.. hayırlı uğurlu olsun.. Tanrım hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin.. 😊