Kızlar hiçbir başka belirtim yok ama bugün vajinamda tam tarif edemediğim iğne batması gibi kasılma gibi şeyler oluyor başına gelen varmı acaba normalmi yoksa acile gitmelimiyim şimdi perşembe günü muayenem vardi herşey yolunda demişti doktorum yinede evham yaptım