Kızlar 1 hafta sonra 2. Sezeryanı olucam ilkinde mecburi oldum normal doğum sancılarını ağrılarını çektim son anda sezeryana alınmak zorunda kaldım 37+4 dün akşam bu akşam midem bulanıyor bebeğin ayakları göğüs altıma kadar geliyor ve ishal oldum çok kötü karnımda sancı ve sertleşme var ve bazen de acı var neden oluyor bu durum yaşayan bilen bu durumda doktora başvuran var mı