7 hafta 4 günlük olduk ve karnım inanılmaz büyüdü ikinci gebeliğim ilkinde 4. 5. Ayda şuanki hali gibiydi ve ekstra huzursuzum hal olarak da şişkinlik gibi gazım var gibi bir huzursuzluk halindeydim normal mi bu durum 2.gebeliğini yaşayan böyle bir durumda olan var mı normal midir