Kızlar şu anda 36+5 im. Doktor 37+3’e sezeryanımı planladı.
Bir kaç haftadır nst de sancılarım çıkıyor, akşamları kasılmalarım çok oluyor. Kasılmalar için ilaç kullanıyorum.
Dikkat etmezsem şekerim çıkıyor, diyet yapıyorum.
Tansiyonum bazen dalgalanıyor 13’leri 14’leri görüyorum.
Bir kaç gün önce de ciğer geliştirici vuruldum.
İlk sezeryanımı 38. haftada planlamamıza rağmen oğlum nefes almakta zorlanmış ve yoğunbakıma alınmıştı bir süre o yüzden korkuyorum.
Sizce ne yapmalıyım? Doktorla görüşüp 38’e alınamaz mı diye konuşsam mı? Travmam evladımın benden alınıp götürülmesi o yüzden bu son günlerim hep derin düşüncelerle geçiyor
- haftada doğum yapan ve bebeği yanına verilenler var mı?