nurikom 37 ve sonrası erken doğum olmuyor korkmayın. İhtimal var ama gelmeyedebilir 1 hafta önde dediler hep 40+2 de geldi doğumhanede artık çatala giderken ultrasonla bakıp bebeğimin doğum kilosundan 500 gr falan fazla söylediler. Ölçümler doğru veya yanlış 37 erken bi hafta değil icin rahat olsun