gulshadahmad Selamlae, bebeğime Mega Sisterna Magna teşhisi konuldu. 27 haftada 14.4mm. 28-ci haftada Fetal MR çekilecek. Bu durumu yaşamış insanlar var mı? Lütfen yazın, çok korkuyorum. Kötü bi şey olurmu doğumca?