aslhannnn bende kızımı götrdüm bacım kaç doktr gezdim artk bıktık valla bitane kadın bulduk kendi otla falan yaplar yapıodu kaç kişiye iyi gelmiş onu denedik , adamın biri mürekkeple yaranın üstünü dua okuyup işte kalemle karalıo o mürekkp iyi gelio dediler onu yaptk , soğan sürdü kadının biri ocakmış onuda denedik hiç biri çare olmadı tıpta zaten krem verip gönderio yani kim ne dese gittik bilsem bide o kadına giderm yani artk o derecedeyz valla