leoparsmy tüp bebek gebe diyim, 39+3te normal doğum için bekliyorum. Doktoruma bunu en başında sormuştum, kıymetli bebek olduğu için birçok doktor normal doğıö cesaretini gösteremez halbuki alakası yok. Bu sadece gebelik elde etmekle alakalı bi durum, doğum şeklini asla etkilemiyor dedi