who Merhaba kızlar, benim alerjik astımım var ve yoğunlaştığı zamanda özellikle sabah akşam foster İnhaler kullanıyordum. 5 haftalık gebeyim, doktorum önermediğini söyledi. Astımı olan arkadaşlar ne yaptınız bu süreçte ?
Prensesmom_ who gogus hastaliklarina gidip ona gore bir ilac yazmasi gerekiyor benim de kronik astimim brusten diye bir astim ilaci kullaniyorum , hem gogus hastaliklari hemde perinotoliji onayladi ilaci ona gore kullanimina basladim . Bu arada sizin normal gebelik polikinliginde degil riskli gebelikde takip edilmeniz gerekiyor kronik hastaliklar bransinda bunu da bir doktorunuza danismaniz gerekiyor.
dilaaannk who merhaba bendede astım alerjı var gogus doktoruna gittim bana özelden yazın doktorumu oneriyim gidin astım ilacınızı ayarlasın bebek oksıjensız kalırsa ilaçsız daha kötü
cemalinanesi who bende. 4 yıldır alerjik astım hastasıyim tüp ve alerji hapı alıyorum ama 9.haftadir ağzıma bile almadım doktor dozunu düşürdü ama ilk 3 ay içme dedi çok zorlanirsam iç dedi ama ben korktum içmedim başta zorluyor du şimdi çok şükür iyiyim koku almıyorum sabhalri çok hapsiriyorim öyle normal değil haa içim disima çıkıyor burnum akıyor çok sık ama icmiyeem ilerde yaz ister istemez toz var bizim şehirde belki bebek organalri oluşunca çok zorlanirsam içerim ama şuan kendime dikkat ediyorum içmemeye çalışıyorn çamaşır suyu çok şık kulanma parfüm deodorant falan bebek çok küçük çünkü daha 5 haftasin
aslhannnn Benim ablam iki hamileliğinde de kullandı astım ilacı işte doktordan doktora farklı mı yoksa hamilelik. Zorluğuyla belki alakalıdır başka bir doktor ile görüş istersen
cemalinanesi dilaaannk öyle bişey mi var ya bebek oksijensiz mi kalıyor bende icmiyorum bunu ilk defa duydum
kedilivebebeli Benimde var alerjik astımım ve su ara cok yoğun yaşıyorum 2 gun önce göğüs hastalıklarına gittim ve ilaç önermedi sadece nefes açıcı verdi 2 çeşit alerji ilaci vs vermek istemedi. Ventolin vb ilaçlar verdi yine
who Ya sadece nefes ilacı kullanıyorum zaten ventoline benzer ama farklı etken maddeli foster inhaler. Kendi doktoruma sormayı unuttum, doktor arkadaşıma sordum ben kullandırmıyorum dedi. Kategorisi C imiş
who cemalinanesi kimyasal temizlik maddeleri kullanmıyorum yine de bazen nefesim daralıyor. Burun akıntısı hapşırma vs sorun değil alerji ilacı almıyorum zaten. Astım ilacı alıyorum nefesim gelsin diye
dilaaannk cemalinanesi evet anne nefes almakta zorlandıgında bebekte alamayıp oksıjesndız kalıyormus ozellıkle astım atagı falan gecırdııgınde benm kadın doğum doktorumda astım doktorumda aynısıını söyledi
cemalinanesi dilaaannk aayyy ilk defa duydum ilaçlarımı iceyimi acaba ama iyiyim yani nefes darlığı yaşamıyorm
dilaaannk cemalinanesi tabı kendı doktorunuxa sorup oyle dvam etdenız daha iyi olur benm astım alerjım biraz ileri seviye o yüzden kullanıyorum