Merhaba 12 haftalık gebeyim
Kilo olarak yükseğim yani 108 kilo 170 boy
Obez sayılırım herhalde
Doktor kilodan kaynaklı tansiyon sorunlarım olabileceğini söyledi ve coraspin başladı
Ancak eczaneden aldığımda üzerinde gebeler kullanmamalı yazıyor
Kullanan varmı
destekk