whsh dilaaannk bişey olmaz ya ben hamileliğimi bilmeden önce girdim doğuma yaklaştım çok şükür şu ana kadar sıkıntı çıkmadı
bus0707 dilaaannk bende bilmeden 2 kere girdim akciğer bütün hamileğim bu stresle geçti ya hep ya hiç kanunu dedi doktor zor yaşar falan dedi ama çok şükür bebeğim tutundu 28.haftam inşallah sizinde sıkıntı çıkmaz