zozmn20 Kızlar bısey sorucam ben beş haftalık hamıle olduğumu ogrendım kolesterol var drdı kansızlık demır eksıklıgı varmıs nasıl geçer ne yapıcam bılmıyorum basım asırı dönüyor ve çok halsızlık var üzerimde 🥺
newmomad zozmn20 ne biçim doktormuş o ya ilginip ilaç vermesi gerekiyordu. Valla demir ilacına hemen başlaman lazım anca benim de değerlerim düsüktü valla hala da yükseltmeye çalışıyorum 🥲
tubitolo24 zozmn20 mutlaka ilaç vermesi gerekiyor düşünüyorum bence kadın doğum doktoruna randevu alıp gözükün
serabis zozmn20 kolesterol için hamilelikte ilaç veremediklerini söylemişti doktorum demir takviyesine de 3 aydan sonra başlattılar
zozmn20 lokismommy hayır vermedı saglık ocagı doktoruydu ne düzgün anlattı ne bısey yazdı bende doğum doktoruna gıdıp sorucam o an hamılelık sokuyla bende pek soramadım bisey
Seherdrn zozmn20 beslenme ve dikkat et. Aldın salih gerçek tıp kitabı oku kesinlikle. Kan için belli formüller var sakın ilaç kullanma. O kitabı oku