nohutkizinannesi 16+6 haftalık hamileyim. Doktorum cinsiyeti söylemiyor hala bakanlık yasakladı dedi. Bende cok merak ediyorum ama üstüne gitmiyorum burda okuyoruz değişebiliyor sonuçlar bende kesin olana kadar bekleyeceğim. Bugün kontrol vardı 3lu test için kan verdim. Ultrason sonuç kağıdını incelerken doktorun yaptığı işareti farkettim sizce cinsiyet için böyle bir şey çizmiş olabilir mi ☺😊😁 herşeyden bişey çıkartıyorum kendimede güldüm ama.. https://i.hizliresim.com/JZby1E.jpg https://hizliresim.com/JZby1E
Rabiaibrahim0803 nohutkizinannesi sağlık bakanlığı niye yasaklamış ki ya anlamadım ben 16 haftalıkken öğrendim
Sirincili nohutkizinannesi 14 haftalığım bende öğrendim 🙊 doktorlara akıl sır ermiyo yani olabilir de olmayabilir de 🤷🏼♀️
Trkmn nohutkizinannesi ben olsam kesin dayanamaz başka hastaneye giderdim ben 12+0da öğrendim bebeğimin cinsiyetini ve değişmedi🙏🤗
nohutkizinannesi Rabiaibrahim0803 başka bir doktora gitmistim o tahminde bulunmustu ama bana yakın olduğu için en başından beri kontrollerim burda oldu değiştirmek istemiyorum illaki söyleyecek yada ayrintilida öğrenirim. Sadece yasaklandığını söyledi canım
Nebahathumeyra Benim doktorum da 17. Haftaya kadar söylememiz yasak demişti biz de beklemek zorunda kaldık. Ama yurt dışında yaşıyorum ben
nohutkizinannesi babymomm" istanbul anadolu mu avrupa mı sordun" yazmışsıniz ya onun icin yanlış oldu sanırım yazdım
Lavanta01 nohutkizinannesi ben de inanmiyordum ama dogru cikti. Zaten ya kiz diyecek ya erkek fazla bi secenek yok :)