İlk gebelik de tansiyon yükselmişti .14 lerde başladı düşürmeye çalıştım ettim iki gün gitmedim. Sonuç erken doğdu. Şuan hamileyim özellikle 14/9 görürsen hemen acile gel dediler. 33 haftalık oldu bi kez 14/8 oldu stresten durumu bildirdim. 13 ve sonrasında takip önemli. Birde nasıl ölçüm yapıyorsunuz. Yemeklerden hemen sonra ölçmeyin .. yarım saat dinlenmemişseniz nabzınız yüksekse ölçmeyin. Sabah uyandınız diyelim yataktan kalktınız biraz durun ölçüm yapın. Öğlen de yemek yediniz bi yarım saat geçsin öyle ölçün akşam da yine yemekten çok sonra ölçün..