pamuksekeer Kızlar bir haftadır alt karnım ağrıyor yatınca geçiyor çorap ayakkabı ne bileyim kıyafet giyip çıkarken özellikle ağrıyor bazen yürürken ağrıyor yaşayan tecrübeli anneler yazabilir mi 🌺
TugceMomyy pamuksekeer bende 20. Haftadayım bende de geceleri ve sabahları oluyor karnıma sancı giriyor kıvranıyorum bazen sabahları uykumdan uyandırıyor niye böyle oluyor bende bilmiyorum yaa
zeynepyldrm_07 pamuksekeer bende de o haftalarda başladı şiödi 22 haftalığım hala da ara ara devam ediyor a
pamuksekeer TugceMomyy haraket ederken falan da oluyor mu oturduğunuz yerden kalkarken çorap alt değiştirirken falan
TugceMomyy pamuksekeer yok bende hareket ederken değil dediğim gibi akşam yada geceleri aniden sancı giriyor yarım saat falan sonra geçiyor bazen de sabahları oluyor
hep_acemi_anne pamuksekeer ay bende 22 haftalığım, yirmi dakka oturup kalksam ayağa hemen aşağı doğru baskı, belim dogrulmuyor , çorap giyerken zorlanıyorum, eşofman falan giyerken tek ayak havaya kalkınca çok zorlanıyorum😂 ikinci gebelik diye normal sanıyorum
gzmsngl Bende 20 haftaligim 3 gundur karnimin altinda baskı agri hissediyorum hareketlerini daha fazla hissediyorum sanirim bebişlerimiz yer açıyor ve buyuyor diye bu agrilar
pamuksekeer gzmsngl evet bende bebeğimin haraketlerini daha fazla hissediyorum ama baskı ağrı olmasından korktum sağlıcakla alalım kucaklarımıza 🥹
TugceMomyy gzmsngl bende 20 haftalığım ama daha hareket hissetmiyorum yaa ilk gebeliğim ondan mı bilmiyorum bastırınca kalp atışı gibi pıt pıt bişey hissediyorum o kadar korkuyorum içim içimi yiyor kontrolüm hafta içi zaman geçmiyor sanki
pamuksekeer hep_acemi_anne yaaaa 🥲🥲 sizdede ağrı oluyor mu acaba anlattığım gibi çorap giyerken eğilirken vs
zeynepyldrm_07 hep_acemi_anne aynı durumu birebir yaşıyorum mesajını okuyunca başta ben yazdım bu mesajı sandım sonra baktım ben değilim aynı durumu yaşıyorum çünkü bşde aynı hafta😂
gzmsngl TugceMomyy Benimde ilk hamileligim kilomda var ama baya hissediyorum herkezde ayni olmuyomuş sıkma canini gorunce rahatlarsin inş benimde detayli ultrason carsamba gunu iple cekiyorum
sedabldk Benimde alt karnım değil ama göbek deligimin çevresi çok ağrıyor bir anda sancı giriyor yürürken falan çok zorluyor sanki geriliyor gibi başına gelen var mı