Ben korse kullanmadım ama korseli kilot kullandım. 19 gün oldu doğum yapalı ve göbek falan kalmadı bende. Hemen hamilelik kilosunu verdim. Diyet yapmadım sadece bebeğim sarılık olmuştu o dönemde her 2 saate bir besleme yaptığım için uykusuzluktan bütün kilolarım gitti.