Ay bir Türlü doktor net söylemiyor bacak arası net doktor diyor erkeğe benzettim bugün de kontrolümüz vardı dedi yine diyorum erkek ama %100 demiyorum dedi yine ama eliyle de bak bu cikintisi dedi 😅 sat a göre 14+4 bugün ultrasonda ama 15+3 çıktı gelişimi güzel dedi çarşamba günü de perinatoloji de randevumuz var bakalım o ne diyecek erkek anneleri sizler de bu kadar beklediniz mi ?